- Variation?


(har inte detta underbara badkar dock....men skulle vilja äga det,
190 cm långt, bara det! Kolla mer på
Crystalbad )


Nä, nu är det söndag och jag fryser efter en natt iförd gårdagens kläder... Ibland blir det ingen hit om jag dricker alkohol, av ett par glas kan jag börja må hur dåligt som helst och då var det bara att tippa omkull i sängen som gällde, somnade tydligen bums eftersom det helt plötsligt var morgon igen!

Så, ett varmt bad och sen iväg, det får bli söndagens aktiviteter, måste komma ihåg att köpa badoljekulor bara!! (att det ska vara så svårt.....grrrrr)
1 Nicole:

skriven

hej hej :) det tog ett tag innan jag kopplade vem du var måste jag säga :)



Kul att kunna hålla koll lite grann på vad som händer i ditt liv med ;)

Kramar

2 Lindis:

skriven

Kramar om dig..

3 Tina:

skriven

badkar är INTE min grej..blir otroligt stressad av att ligga o göra typ INGENTING..men bra, att andra NJUTER av det!!! Kram Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: