- Uvva...nu är jag trötter känner jag...

Ska upp en sväng om sjukan, har lyxat till det hela o hoppar över låssasjobbet idag då det blir lite hattigt med tiderna just idag. Nån "glädje" ska man väl ha när det bara är arbetsträning men det känns lite synd, fast ändå. Tänker lite smart just nu inbillar jag mig...eller kanske, äsch, har ju "flera" dagar tll på mig att låssasjobba den här veckan liksom.

Ute snöar det just nu, som tur vara bara nåt litet glest "flis" som faller ner, inget som lägger sig direkt och det är ivf skönt, snart har vi ju april och det ska väl bli vår snart!

Men ni får ha det bra hela högen, det har jag då planerat dagen till att bli, bra och behaglig, startar lite tvätt innan vi sticker!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: