- Sorg och vanmakt och ilska och Alex/pedofil fortsätter...

Läser en artikel i Kvällsposten, en artikel om en ny  kartläggning av skånska pedofiler

"Pedofiler bor ofta nära sina offer. Och ju äldre gärningsmannen blir -
desto yngre blir offret." 

Läs mer om vad Jessica Ebberlines, filosofie doktor i rättspsykologi,
som har granskat sexövergrepp mot barn i Skåne 2000 till 2005.
undersökninghar kommit fram till  här


Hittar även igen den sk Alexandramannen.... han som efter överklagan i juli 2007 dömdes till 10 års fängelse för misshandel, våldtäkt, grovt sexuellt tvång, sexuellt utnyttjande av underårig, grovt sexuellt utnyttjande av underårig, sexuellt ofredande och förförelse av ungdom av sammanlagt 58 offer.

Läs första artikeln, artikeln efter överklagan och den spännande fortsättningen då han under internering fortsätter att jobba mot ett än effektivare, och för honom säkrare, sätt att söka nya minderåringa kontakter på internet?


Man kan hitta hur mycket som helst om dessa upptäckta pedofiler på internet, vad som är skrämmande är dock att jag fått ännu en kommentar av tidigare nämnda Alex/pedofilen här på min blogg.....


"De tankar du förutsätter att jag får, menar du? ;)
Jo, det var min underförstådda poäng, kramen kan inte vara problemet.

Vill man sitta och sura över andras lycka så är det lika legitimit som lyckan ifråga. Vi var lika nöjda båda två på vårt eget sätt. ler

Hälsningar,
Alex Limonovic"


Hur kan du ens tänka tanken att LE efter den vanvettiga kommentaren?!
Vi var lika nöjda båda två på vårt eget sätt?!?!?!?!?

Om du så bara tittar på ett barn med dina tankar, dina lustar, dina drömmar väl gömda innanför ditt eget pannben så utgör du ett hot för inte bara det barnet utan alla andra minderåriga runtomkring oss..., Du har än så länge kunnat kontrollera dina drifter, hoppas jag vid Gud, men det räcker inte för mig! Inte på långa vägar, inte inom en enda vettig norm och gräns och värdering anser jag det ok att låta dig och dina likar få vandra omkring bland oss andra...

Du sitter på din blogg och försöker rättfärdiga ett sexuellt beteende som innefattar oskyldiga barn och det går INTE, kan du inte förstå det? Sex är inte för vuxna och barn, sex är en aktivitet, beteende, umgänge som SKA innefatta två mogna individer som vet vad det innebär, som har den både fysiska och psykiska mognaden som inget annat än ålder kan ge... Att du snuvar åt dig än mer material att kunna onanera till, att fantisera om eller att på något sätt leva ut din sexualitet är inte ok för vare sig mig, merparten av den tänkande mänskliga befolkningen på jorden och den svenska lagstiftningen.
Borde inte det säga dig något om hur omöjligt det är att få fortsätta som du gör?

Om du vore ens en gnutta av det försök till intelligenta individ du målar upp på din blogg skulle du ta ditt samhälleliga ansvar och frivilligt gå med på en kemisk kastration, då visar du upp en medvetenhet som når fram till mig, men endast då, inte som du fabulerar iväg nu....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: