- Söndag och grått.... idétorka

Vi sitter här o trycker i oss det sista av godiset sen i går, helt ok sätt att starta dagen, men inga ideér för dagen dyker upp. Hade kanske tänkt att promenera till Bildmuseét men jag hittar inga utställningar som intresserar mig idag, då är valet ganska enkelt, ids inte ut o vanka..

Det enda planerade för dagen är tv-tittandet.... Beck - Det tysta skriket, kl 21 på fyran och innan det Wipeout kl 20 på femman. That´s it liksom...känns lite tråkigt kanske...
Kategori: TV
1 *jeanette*:

skriven

Godis kan alltid göra en trist dag lite roligare. och så är det ju så gott också ;-)

Åh, vad godissugen jag blev nu...

2 Anonym:

skriven

Tassar tillbaka och säger hej. Ja man vet inte riktigt vad man ska tycka om melodifestivalen. Det kan bli spännande att se. Faktiskt så ser våran tv-kväll likadan ut som din och vädret har ju gjort att man mest suttit inne idag fast jag har varit ute med hunden några gånger. Ha en trevlig kväll.



Mvh Danne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: