- Soluppgång o solnedgång vill jag ha, NU!!



Jag ville inte ha anslagstavlan, jag vill ju ha den där väderdonnan,
kommer ni ihåg den snutten de körde förr om  åren?
Sverige var liksom en tjeja i bikini (minns jag rätt där?) åsså var det
solens uppgång från Kiruna o söderut o sen tvärtom, söder till norr
när solen gick ner....

Just den filmsnutten ville ju jag ha o ingenstans hittar jag av den...
Har gått igenom svt´s Öppet Arkiv, youtube....var annars kan jag leta
efter sånt? Nån som vet o kan tipsa mig, typ nu.....eller allra helst nyss..

1 Anonym:

skriven

Kikade in...lämnar ett avtryck och önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Gör gärna ett tryck in och besök min blogg, där du följer min kamp tillbaka till livet efter våldtäkten.

http://www.metrobloggen.se/offer

Vid intresse är du också välkommen att, via bloglovin (ett litet plus på kanten av bloggen) prenumerera!

2 Jag:

skriven

Det var denna du sökte!! Men jag vet inte hur man gör för att få den somen filmsnutt på sin sida!! Men men...De kanske dukan klura ut?



fredagden13emars" rel="nofollow">http://svtplay.se/v/1480259/solfilmenfredagden13emars


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: