- Solsken och packning med till jobb!




Ska iväg till låssasjobb strax, får ta med mig "vanliga" kläder inför shoppingrundan i eftermiddag och intressant är det faktum att jag har träningsvärk idag...haha! Ett 45-minuters pass i varmvattnet har gett mig vader stumma som stockar, fast det är ju det jag gillar med vattengympan, en stel tanta som jag kan ta i utav tusan och det går bra utan att nåt gör direkt ont, o sen får man njuta av en riktig träningsvärk dagen efter :-)

Sov som en stock i natt med, också en positiv effekt av att ha rört kroppen och nu SKA jag lyfta rätt hela tiden, eller ja, under mina hela 2 timmar på jobbet! Blir lite enklare då det ju kommer att kännas när jag lyfter med ben istället för rygg, tänk om man kunde få fortsätta ändå... (o ska jag drömma så måste jag ju inflika att tänk OM jag kunde få stå på lite djupare vatten också...... jobba med lite motstånd för armar o överkropp med.... det varma vattnet är ju hur skönt som helst för händerna och handlederna till skillnad från de där 8 plusgraderna i kylen...)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: