-Snoooooooooorig o kall

Det är lite svårt det här med att kliva upp på morgnarna, vareviga morgon samma gnäll... Hade hoppats på en sådär härligt klarblå morgon m gnistrande snö och plusgrader men det ser inte riktigt lika bra ut... Iofs är det en massa tögrader så cykelbanan är sådär härligt snorhal och blaskig, men ingen sol så långt ögat kan nå.....

Ska ringa o väcka upp särbot, se om han får tummen ur inför ev avfärd till stora staden o så, själv måste jag ner i stora  badet o skrubbas innan jag försvinner till jobbet men först ska jag bara berätta att jag fick en jättefin Award jag....eller en inbjudan till en klubb ska det ju heta, blandar ihop allt såhär tidigt på morgonen ;-) 

Vet inte om jag hinner ut med den i dag innan jag ska iväg, men ni ska få se, ni ska få se  *fnissar*
1 Tojjan:

skriven

Tjo och grattis till ännu en utmärkelse. Fattar du (snart) nu att din blogg är bra och läsvärd?



Jag har just klickat in mig som prenumerant på din blogg.



Ha en god helg.

2 Lindis:

skriven

Hoppas solen har nått dig också! Här har vårjackan och vårskorna åkt på kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: