- Såg ni "Grillad" på Svt i fredags?




Den nya satsningen med Tomas Järvheden som programledare var ganska menlös tycker jag, bara poänglöst elakt och sånt fungerar aldrig i mina "öron". Läser idag att veteranerna Claes Malmberg och Lennie Norman hoppar av, Garvar dock åt Claes som påstår sisåhär:

"Enligt Claes Malmberg, som anser att han inte fått gehör för sina synpunkter hos SVT, faller bristerna tillbaka dels på att en del av de personer som grillas inte har tillräckligt långa och intressanta karriärer bakom sig, dels på att formatet är för hårt kontrollerande, komikerna ska hålla sig till skrivna manus."

Kanske är jag den enda människan som tycker att just han inte ska uttala sig så mycket om komedi, hans storhet hos mig låg på topp när han, pudrad eller inte, gjorde Ronny Jönsson för en hundra år sen... Numer känns han bara alldels för mycket liksom...

Lennie Norman har jag ALDRIG skrattat åt, han brände sina skepp sommaren 1991 när han drog sitt jädra skämt om gravida kvinnor och hur otroligt ICKE-attraktiva de var, helt jämförbara med att försöka spänna på en Bubbla, som i WV alltså.....

Men bortsett från min personliga åsikt om deras ev förmågor som komiker så håller jag väl med dem.... Man ska banne mig vara rolig, spontan och INTE bara nedlåtande, det blir mer mobbing och sånt har vi väl ändå nog av i verkligheten?!

Läs intervju i DN

Kategori: TV
1 Matilda Östman - the life of:

skriven

Nog med mobbning i tvrutan nu. Orkar inte se dessa meningslösa program nå mer!



svar:

Skönt att du är påväg att ta igen alla de där åren ;) Jag själv kan babbla på mycket då det behövs :d

Kramar

MAtilda

2 Matilda Östman - the life of:

skriven

Förstår inte heller men varje gång jag får i mig minsta lilla laktosen så sväller magen upp och jag får sitta på shotta heiti hela dagen.

Men varför vara som alla andra när man kan vara sig själv? Jag hade inte heller några bästa vänner under grundskolan men fick svälja klumpen och kämpa på!

Blev även mobbad på min förra skola så jag har det med mig i bakfickan att vara stark och bara lita på sig själv och ingen annan

Godnattkramar

Matilda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: