- Promenad hem från jobbet

Våren är ju här, ska väl åtminstone vara så enligt almanacka och allt, men här hemma har jag ivf en 13-15 grader kallt just nu och det stämmer inte så bra ihop med min bild av vår ....




På ena sidan cykelbanan är asfalten framme och snön lyser med sin frånvaro





På andra sidan är snöhögarna stoooooora......





En cheese? Jooooo, gärna...





Aha, här är sandlådan som jag bara letat efter hela vintern.....





Kolla höjden, så vanvettigt här i "södern", eller vad man nu ska kalla Ume?





Fastfrusna skyltar står där de står...



Natti på er och i morgon drar jag till lappmarken, ni slipper mig hela helgen
och det kan nog vara nog så skönt det ;-)

1 gladulle:

skriven

ha det så skönt i lappmarken i helgen:)

kram

2 Lindis:

skriven

ha en riktigt fin helg! kram

3 Tojjan:

skriven

Här i söder hade vi kust lyxat till det med att plocka bort granris i rabatterna när någon idiot inatt sopade ner stan med snö...Grrr...Vad hände med våren? Högst irriterande att inte få ha det plus och varmt. Tack då för dina något mer snörika vyer. Gör mitt (egoboost just nu) västkust-icke-salta-ännu-liv lite lättare... =)



//Tojjan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: