-Patrik 1,5

I natt tittade vi på en helt underbar svensk film, ett måste om man gillar finurliga, roliga och tänkvärda filmer! Var faktiskt imponerad av allt, allt för mig innebär framförallt att ljudet var helt ok, brukar annars vara svenska filmers akilleshäl enligt min uppfattning.

Här får ni en lite försmak, tre underbara skådisar som funkar jädrigt bra ihop!



1 Jag:

skriven

Jag vill verkligen se den filmen!!!

2 Caroline:

skriven

Vad konstigt synkade vi är när det gäller filmer! Haha. Jag tänkte precis att jag kanske skulle ta och kolla på den, har haft den liggande här hemma och tänkt se den men det har liksom inte blivit av. Det var samma sak när du skrev om engelska Wallander, då hade jag sett den på tåget strax innan... (fast Wallander är nog inte min grej även om det var komiskt att alla såg så löjligt svenska ut men pratade engelska osv).



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: