- Om jag hade pengar....



Skulle dagens inköp ha varit en STOOOOOOOOOOR bukett med vackra blommor till en väldigt, väldigt speciell svärmor. Sen skulle jag ha satt mig på första bästa buss upp till Högland, gjort ett väldigt seriöst försök till att få ihop en god middag och tänt en massa ljus och bara försökt vara lite sällskap under en tungsam kväll......

Grattis på bröllopsdagen låter inte lika bra när man får fira den ensammen, eller hur?

Många tankar upp till dig...
Kategori: Ont
1 Tojjan:

skriven

Vad rar du är. Och grattis till dig för att du har en svärmor som du respekterar. Dito har jag, och det är faktiskt lyxigt.



Ha en bra dag, 11 plus här nere och stooooor sol!

//Kramen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: