- Ok, dagen startade lite sisådär..

Blev ivf inget rehab.bad nåt mer, gick inte....? Är sent ute, som vanligt, och har precis klivit upp ur badet.. (japp, se där, jag BADAR jag kära sjukgymnasten, och det när jag är alldeles ensammen hemma)

Helgen ja, skotring, jag kör, trots min ep....Ingen fara, jag har koll! Jag satt ensammen mitt i skogen, trots min ep, ingen fara jag har både mediciner och koll kära sjukgymnast!

Nå ja, vissa saker kan jag visst inte längre ändå.... men till jobbet ska jag ivf, nu, eller nyss...

Skänker många tankar idag, hoppas det är bättre för dig Linda-vännen och Sabina....... du äri mina tankar!
1 Thalina:

skriven

Tittar in för att ge dig en riktigt stor kram Thalina

2 *jeanette*:

skriven

Härligt med skoteråkning... har inte åkt sen jag var liten och satt bakom Morfar i Finland och fick halva skogen i ansiktet... Såg ut som en rödrandig zebra vid hemkomsten, men så lycklig jag var...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: