- Mardrömsvinsten?

Var ute o snurrade bland bloggarna, helt vilse den här gången måste jag erkänna, men hos Diosa hittade jag det här, som jag tar mig friheten att klistra in i sin helhet :-)  
(är inte ute efter att håna eller något, bara en klar o enkel bild av en åldersskillnad som jag nog lär acceptera, vare sig jag vill eller inte.... jag är medelålders nu  *suck* )







- Du måste bo i luleå
- Ha tillgång till ett vardagsrum
- Ha användarbild
- Och skriva en motivation om varför just du ska vinna.




Snälla, snälla dotter,
OM du ser det här, TÄVLA INTE! ;-)


Kan seriöst inte tänka mig nån värre underhållning hemma i vardagsrummet...

1 Daniela:

skriven

Måste nog säga samma sak om Snälla,Snälla.. Stod i köket och lagade mat när af ugglas började sjunga.. Mycket bättre när man inte glor på tv:n när hon sjunger :D

2 Jag:

skriven

Ja jag har också varit i den svängen... O de var nog just därför jag kände att jag var tvungen att gå ut... Men jag hade nog aldrig gått ut själv... Men när jag ringt polisen o sonen var hemma såkändes de ju ganska lugnt!!!

3 Jag:

skriven

Sen måste jag ju säga...jag borde ju förstått att du är från Luleå!! =-) Vilket toppen ställe att bo på!!! HA ha ha

4 Matilda Östman - the life of:

skriven

Stod längst fram på hans konsert. ujuj, grym artist!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: