- Lite sjukdagbok hära...

Nu outar jag min moder, vare sig hon vill det eller inte, hon har nämligen fått det lite struligt med sitt hjärta, kanske är jag mindre närvarande här än förr, men det är ju kanske också för att jag ju verkar ha startat igång livet igen, inte helt fel va?

Har även en migränande dotter hemma, hon är sådär lagom stenad av sina värktabletter så jag passar på att smita om sjukan nu, vi har babblat på ett tag och jag hoppas att det mesta onda har lugnat ned sig. Är väldigt tacksam för att jag än så länge, nä, jag kommer aldrig att få migrän utan det får de andra kvinnfolken i släkten dras med, jag har mina egna el-fel jag och det får vara nog för mig ;-)

Hoppas ni har haft det bra idag, jag har svettats lite grann och nu känner jag mig så där "nödvändig" och samhällsanpassad som bara ett arbete kan göra en, sånt gillar jag mycket! Men ska smita, kommer tillbaka till kvällen/natten då jag ju har mina mest aktiva timmar ;-)

1 virpi:

skriven

Ja det har vi märkt...:)

När andra sover sött så bloggar Litentanta:)

Kram Virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: