-Lite mer Odell.....



Anna den ....onda? dyker upp på Dn igen, en gammal artikel men ändå, tjuvar med mig ännu ett korkat citat därifrån, ingen dag är komplett utan hennes idioti kanhända...


"Vad säger du till dem som tagit illa vid sig?


- Om det är människor som har en anhörig som kanske tagit livet
av sig och därför tagit illa upp så är jag hemskt ledsen. Det är jäkligt
synd att det här kom ut i media innan jag blev färdig, för jag tror inte
att människor hade känt sig kränkta om de hade fått se verket först."


Herregud ja, självklart får du göra vad du vill i den goda konstens anda..... Arma människa, risken är väl stor att hon kommer att sälja som satan efter all den här uppmärksamheten dock....räkna ivf inte in mig i den skaran..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: