- Katrins GoodieBag-KGB!

(japp, kära särbot kände sig tvungen att korrigera ännu en stavfelning hehe!)


Jag var bara tvungen...... Vet att det är en hel del som retar sig på Katrin Zytomierskas sätt att blogga, att hon är lite väl kaxig och inte drar sig för personangrepp osv..men ändå, jag gillar henne.

Så nu har jag rentutav registrerat mig på hennes nya sida, nu blev ju det av bara farten eftersom att jag ju kände att ska jag nånsin tävla om nån "Goodiebag" så gör jag väl det hos henne då :-)

Klicka på hennes logo så kommer ni in, har inte hunnit kolla runt så mycket än så jag kan väl inte direkt komma och betygsätta någonting, MEN hon har ju även lille "Robin" där, Idol-Robin ni vet och då är man ju bara tvungen att kolla av den sidan lite nu o då ändå....
1 gladulle:

skriven

Är registrerad där jag oxå, blir spännande att se vart det leder.

2 litentanta:

skriven

(jag nämnde ju dig också, sådär indirekt ;-)

i min första kommentar hos sötnosen hihi!)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: