- Kanske lite feber (min ursäkt.....)

När jag blir det minsta risig m feber blir jag hyperfjantig, lyssnar på lugna låtar och grinar, ser på kärleksfilmer och lipar, vägrar att lämna datorn.... (konstig biverkning kan man kanske tänka med tanke på min vanliga datatid, men ändå...) Just nu kan jag dock säga att det lönade sig att lusläsa bland annat svärsonens blogg ;-)

Blir alltid lika glad när jag hittar igen människor som delar min ICKE-BLÅ politiska ståndpunkt, plus till dig där nere på stan alltså! Tänker också vara så fräck att jag lånar ditt underbara Anders Borg-klipp, nu är jag ju iofs själv gammal "syndare" med en massa korkade utsagor genom åren men det är alltid så mycket roligare att se de personer man inte direkt gillar hamna på youtube, eller vad tycker ni?


1 Lindis:

skriven

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: