- Jag tycker en massa om du gör jag!!

När dottern kom hem sa hon att det var konstigt, undrade om jag inte hade sett "något" o så,....
O jag, ja jag fattade lika lite som vanligt...Förstod att det var något jag missat så mitt i matlagningen irrade jag runt, runt i köket och letade "nåt" men inte tusan hittade jag av det... Frågade o tjatade och fick till slut ett svar...


- Men helvetes satan (typ...) kolla vid jävla Pepsin för faen!!


Inte fattade jag mer för det inte.... In i skåp och runt i kring o nääää, inte hittade jag något annorlunda nånstans så jag blev helt enkelt tvungen att fråga en gång till, till min dotters stora lycka...INTE!


- Men i kylskåpet för xxxxx!!!!

O då, då hittade jag den....Så gulligt, o så himla typiskt "oss", vi två i våran familj.... Man vill så väl, o gör så rätt, men så når det liksom inte ända fram och då svartnar ögonen o käften börjar gå, ordentligt!  ( och det är inget en litentanta kan skälla på då jag ju låter exakt likadan själv...haha!)

Titta bara vad söt min lilla 17-åring är va?



Lööööööööööööööööööööövar massa tillbaka o hoppas att du somnar snart, klockan är mycket o jag vet att du är ruskigt övertrött o allting, men vet du vad? I morgon är en annan dag.....eller vänta nu, i dag är ju redan en ny dag!!
1 Myh:

skriven

Kul att du lägger ut min patetiska handstil inför hela världen ;P.



Du bad ju i stort sett om en lapp, så va gör man =D löööv, haha! <3

2 Anna:

skriven

Underbart!!

Både lapp, inlägg och kommentar...

Det där är äkta kärlek!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: