-Jag jobbar, alltså är jag ledig!






Man är bra skruvad, direkt jag kom in i det här med måndag, onsdag, fredag-jobb fick jag helt gratis fyra leeeeediga dagar! Efter åtta år "ledigt" har jag äntligen ledigt, förstår ni hur jag tänker?

Idag tog jag mig sovmorgon tex, ok, ok ok, jag vet att jag hinner sova alldeles för länge även när jag lekjobbar  med men ändå, idag har jag yrat på hela morgonen....Så ledig är man faktiskt inte när man ska iväg och lekjobba så det så! Jag tog medicinen tidigt, bara det, för då fick jag lyxen av att kunna somna om igen!

Jag har nog babblat i telefonen, kanske mindre lämpligt... Får hoppas att det bara var i mina drömmar, för se, man får helt andra drömmar när man lekjobbar också! Bara bonusar egentligen :-)

Sen var jag ju leeeeddig så jag har provat lite sommarkkläder, haha, kan konstatera att favoritkjolen inte längre är för liten, den som jag har pressat in litentanta i och tackat gudarna för kraftig jeanstyg och riktig metalldragkedja!

Nu tittade jag efter och jomenvisst, Oprah går ju på dagarna, sånt kan man ju titta på när man är lekjobb -leeeeedig också, så det blir lite skvallertv MITT PÅ DAGEN idag!
 
Längtar redan till helgen, nu ska jag banne mig njuta av lekjobb -ledig helg också, kanske kommer särbot hit (?) och kanske kommer vi oss äntligen iväg till Bildmuseét..... För det är just på de lekjobb -lediga dagarna man har tid till lite mer kulturella aktiviteter!

(o sen vaknade jag helt utan gäst här hemma, så underbart, ingen IDIOT som parkerat sig i nacken som jag var rädd för utan det var helt lugnt och stilla! Underbart måste jag säga, helt underbart!)
1 Thalina:

skriven

Härligt med sovmorgon det hade jag också idag.Har inte kunnat kommentera hos dig på länge.Men nu går det tydligen.Ha en skön kväll kram Thalina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: