- Jag, en bild-pirat.... (blinkar åt "enöga" på min högra sida)

Fick mig en jättefin länk på dotterns blogg i går kväll, vet ju hur rastlös hon blir på fredagarna när hon inte har fått göra nåt kul, men nu var det ju iofs så att nån liten tösabit faktiskt var sjuk så det fanns ju inte så många alternativ, eller hur?

Ivf gjorde hon ett fint bildcollage med min sidadress bredvid, i det collaget fanns en helt jädra underbar bild som jag hittade på nätet för länge sedan. Den finns sparad på min hårddisk, aldrig använd till något utan bara tittad på för dess totala skönhet (vet inte om det är förbjudet också?)..... Dottern satt här hemma o trixade och trodde givetvis att det var en bild som jag tagit, o sköna tanke, men så är inte fallet, inte alls...

Har sån ågren för det här att ni aldrig kan gissa, OM du som tog fotografiet skulle springa på det på nätet så hoppas jag att du hör av dig till mig, vill verkligen inte ta äran till mig för något som definitivt INTE är mitt, och kan jag kompensera på något enda sätt så kontakta mig på [email protected] , är lite knivigt att komma åt dotterns blogg nämligen som ligger på en tidiningsblogg....

Återigen, ber om ursäkt, den allra vackraste bilden med vattnet och stenarna i solnedgång(uppgång?) är alltså inte min!

(kanske kan jag känna mig lite bättre nu, kanske alltså?)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: