- Jag är med i Ninja-klubben!





Från supermysiga MirAnna fick jag den här inbjudan,
jag är härmed med i den väldigt exklusiva
"Ninja-klubben"!
detta, lite halvknäppa, sällskap
som MirAnna själv kallar den och det känns
hur rätt som helst för mig!


Nu ska jag bara hitta av några som kan tänkas passa
in där också, jag har ett gäng med tjejor jag skulle vilja
ta med mig och skulle det råka vara så att ni redan finns
med i "klubben" så får ni se det här som en bekräftelse
på att ni verkligen passar in, ok? ;-)


Lindis
Tojjan
Virpi - åsikter rätt o slätt!
Wiccankraft
Anne - värp först o kackla sen
Mia
Fiskemorsan
Åsså dotra me...... Myh

Finns ju hur många som helst av er men just nu,
nu alltså
så hinner jag inte......
måste skjutsa dotter till älsk o allt det där...

hej hopp!
1 Cilla:

skriven

Tack för inbjudan, jag tackar och bugar. kram

2 *jeanette*:

skriven

Tack för awarden, den värmde. Tar den som en bekräftelse på att vara en fullvärdig medlem i "gänget" då jag fått den tidigare. Ha en skön fredagkväll.

Kram!

3 virpi:

skriven

Haha,den var ju urgullig!IAAAAHHHHH!!!

(karatespark)

Tackar ödmjukast!

Kram

4 anne:

skriven

JIIIIII-HA! Klart jag ansluter mig till klubben! Tack för inbjudan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: