- HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mitt särbo har fixat fläkten på mitt grafikkort!!! Jajamen, han kan han!

Fast.......

Mitt särbo har visst...... ordnat det så fint att min dator inte vill funka längre.....

Satan, är väl det minsta man kan säga.....eller KUK som han säger hehe! (fast det är faktiskt jag som har tjatat in det uttrycket hos honom misstänker jag.....)

Vad blir det av en litentanta utan dator kan man tänka? En väldigt bitsk jävla kärring är nog det mest korrekta svaret, att man är tämligen databeroende är ju bara en sak, att det är dyrt att laga datorer är en annan, att han är trasig i ryggen o smått olycklig en tredje.... men suck..... Den här datorn kan jag ju bara låna medans litet särbo är hos litentanta.... sen då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: