- Greys Hospital är sånt man gråter av, jämt...




Med tanke på hur hopplöst oromantisk jag är så är det lite konstigt att just den här serien
har nästlat sig in under mitt skinn..... Skönt att kunna andas ut efter dagens avsnitt ivf,
kan ju inte skriva nåt mer om dottern får för sig att hoppa in hit o läsa.....vissa ser ju film
på bästa tiden......

(hoppa in till henne o ge henne lite support....blev ett smärre missöde idag på praktiken
som hon inte är alldeles nöjd över....förstår nog lite hur det kändes ändå.....snubblar
liksom fram på mitt eget jobb själv numer o så kul är det inte alltid....)



Kategori: TV
1 virpi:

skriven

Mmmmm........har jag missat ngt bra?

Kollade bara ngr program på 1-a säsongen.:)

tror att jag slutate att titta i samma veva som hon bruttan fick silikon i läpparna o såg ut som alla andra..haha

Kram Virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: