- Googla dig själv!

Hittade ännu en rolig sak, denna gången hos Saker o Ting!
Googla ditt namn plus är inom citationstecken, tex "litentanta är".
Kopiera de 5 första träffarna där meningarna innehåller litentanta är
och lägg in dem på din blogg.


"litentanta är lite taskig med dottern"  ................. oops...är jag så elak?

"Litentanta är kanske inget kvittrande solsken heller direkt så vädret torde väl matcha ganska bra! ".... Hmm, vilka enorma scoop om mig det finns där ute i etern

" litentanta är inte uppkopplad"......joooo, det är jag ju, annars skulle jag väl inte se det här ;-)

Verkar som att jag inte skriver om mig själv så ofta, ingen Zlatan här inte utan ska det vara nåt så blir det jag helst, inte fjola iväg i tredje person (andra? ) är så trött nu att skallen lagt in backen minst sagt.... *gäääääspar*

Men nu säger jag natti, ska inte upp om 4 timmar ivf, ställt klockan på halv tio så jag kanske får några timmar i natt!
1 Lindis:

skriven

haha jag gjorde det där också, ganska roande kram

2 Jessica:

skriven

Tack för skönsången på min födelsedag:-)



Det är vårt hus på headern,en gammal smedja som vi har inrett helt själva,tog 2,5 år så jag vill inte flytta till lägenhet:-) Men jag tänker tanken ibland,skönt att slippa bry sig när saker går sönder.



Nu ska jag spana vidare i din blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: