- Gillar ju våren men.....det är för kallt ...




Idag har det varit lite väl kallt och snurrigt väder för mig,
sitter här med mina tända värmeljus, lillråttan har fått sin
mysstund på vardagsrumsbordet med bus, små fina gurkbitar,
digestivekex och alla de sorter av frön och torkade grönsaks-
bitar jag nu dränker henne i....

Glömde visst bort osten ikväll men det får hon ta,
tror dock inte att hon skulle överleva många dagar utan den här servicen då hon verkar
kräva sällskap för att äta, sen att grönsakerna ska vara kylskåpskalla
och ev ost alldeles färsk och mjuk......

Ännu en dag i hamsterhimlen kan man kunde sammanfatta det hela ;-)
1 messan:

skriven

Ungarna är underbara! Vilken tur vi har som har fått dom till låns...eller hur?

Fint skrivet av dig!

Kram messan

2 ingmarie:

skriven

Hittade hit genom en annan blogg

på gotland är det snöstorm idag tisdag

Ha det bra

3 Tojjan:

skriven

Om jag dör, vill jag återfödas som hamster, med tanke på hur gott din lilla verkar ha det. Jag lovar att inte störa för mycket, inte kräva allt och vara snäll och gå till sängs utan att springa i hjulet först =)



Kram Tojjan

4 Lindis:

skriven

Vackert foto! Ja din hamster har det verkligen gott hos dig =) kramen

5 Lena:

skriven

Vilken fin bild!hoppas ni har en mysig kväll!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: