- Fick mig en utmärkelse såhär på morgonkvisten! :-)




Vissa dagar är lite virrigare än andra, har snurrat runt i mardrömmar hela natten känns det som och det här var en underbar start på dagen måste jag få säga! Tusen tack Mia


Skickar den gladeligen vidare till ett gäng med härliga bloggare!

Äh varför inte , bara för att du skriver så kul och finurligt!

Fiskemorsan, som att det inte räcker med att vi delar samma passion ;-)

Virpi , för tänkvärda inlägg, snurriga inlägg o härliga bilder!

Lindis, för underbara bilder, ljuvliga tittar in i dina dikter och "gammal" vänskaps skull!!

Lena på Storvreten, (tänk att samma tanta varit hos dig? ;-)  ) Här har vi hög igenkänningsfaktor minsann!

Thalina, här är det härligt att titta in, alltid nån mysig berättelse med gott om fina bilder!

Evam(u m prickar över, hittar inte igen den bokstaven....)m Härlig blogg med full fart!

Gladulle, fast hon är mitt uppe i en paus, kanske blir det en sporre att "komma tillbaka"? Hög igenkänningsfaktor, vi är ju uppfödda på samma bakgård ;-)


Nu har jag inte tid längre, måste iväg till sjukan minsann!

Ha en bra dag vänner så synes vi senare, förhoppningsvis med några bilder i kameran då solen ju tittar fram, äntligen!!
1 Lena:

skriven

Tusen tack till dig!så glad jag blev denna morgon eller kanske man ska säga middag snart!!

Ha en underbar dag kram & puss på dig!!

2 Matilda Östman - the life of:

skriven

Haha det är så roligt när man kan kolla ut genom fönstret och börja asgarva åt att något plötsligt händer.. Alltid roligt att se folk ramla evil



Hehe det är influerat av Reggae men är idag mer åt hiphop-genren :) Roligt att du kollade upp på wiki ;)

Kramar

Matilda

3 Lindis:

skriven

Men tack snälla!!!!! Tusenvis med kramar!!

4 Thalina:

skriven

Tack snälla du så glad jag blev.Bamsekramar till dig Thalina

5 Myh:

skriven

vad bra att ni blev glada fina bloggerskor :-)



o klart jag kollar upp Matilda, finns inget värre än när jag chansar hejvilt, blir oftast så ini nordens fel då :-)



6 Mona:

skriven

Den är lika fin som min :)

7 Eva-camilla:

skriven

Tack så jättemycket! verkligen supergulligt av dig att tänka på min lilla blogg!Hoppas allt går bra på sjukan.

Kramar

8 *jeanette*:

skriven

Åh, tack snälla du.. vad GLAD jag blev. Ska lägga upp den så fort jag får tid... 2 tonåringar väntar på datorn nu :-(



skitfiske på dig ;-) KRAM

9 Jag:

skriven

Men guuud...VAd du är gullig...Tack...

10 virpi:

skriven

Åh! Tack! Vilken fin motivation.

Och tack för dina fina kommentar om mina Mindre givande inlägg.:)

massor av kramar!!

Tack för att du läser min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: