- Ett "logistiskt" misstag som .....

kunde ha gått till mig istället.... Nä, nu ska jag inte vara så men ibland drömmer jag mig iväg om storvinsten eller bara något som skulle kunna säkra min framtid, ekonomiskt sett alltså.

Tänk er att få en sån där Grönsaksmix-låda, eller vad de nu kallar dem?, hem till er och konstaterat att oj, den var visst alldeles för lätt... Tänk att titta ner i lådan o sett vad som saknats i frukt och grönsaksväg och hittat kokain för 16 miljoner kronor?!

Nu är jag givetvis emot droger, rent moraliskt och etiskt, och lagligt och alla andra invändningar så jag skulle inte kunnat ha "avnjutit" den lådan med godsaker utan också varit tvungen att larma polisen, men ändå....... Ganska bra byte ändå?

Nu var det ju en Lidl-butik i Tyskland som tog emot en helt klart felpackad banankartong och den väldigt korrekta personalen kontaktade givetvis polismyndigheten, men ändå..... kan inte låta bli att bolla med tanken, vad skulle man inte kunna göra med dessa 16 miljonerna?

Vill du läsa mer om vad som nu verkligen har hänt, titta här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: