- En dag på kyrkogården




En stråle sol letar sig fram till ängeln.....





I minneslunden stod de här vackra rosorna nedstuckna i snön....





Blir så vacker kontrast mellan blommor och snö....





-Hej då kyrkogården, o tack för denna dags besök!
1 Tojjan:

skriven

Stämningsfulla bilder...Fina. Du är rejäl på att ta bra foton. Och tycks dessutom ha en rejäl kamera. Lyx.



//Tojjan

2 litentanta:

skriven

hehe, jag fick mig min första digitala kamera förra året, fyllde ju 40.... men det är ingen "sån" lyxig sak utan en vanlig en, kan ingenting om foto eller inställningar o sånt utan vrider mitt "vred" till antingen närbild, "lång"-bild eller mörker-bild..(se, där fick du verkligen en inblick i hur jädra duktig jag egentligen är... )




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: