- Dagens flört!


(bild från freedigitalphoto, vågade inte ta nån bild själv....)



Eftersom att jag som vanligt var sen till låssasjobbet blev det en rask promenad dit följt av en hyfsat slitigt pass i kylan, märker åtminstone att jag MÅSTE träna då jag ju är vek som en sparris...lite frustrerande minst sagt.. Men jädrigt glad över en sån skitsak som att jag blev tillfrågad om jag kunde "räta" upp en situation (kan man väl kalla det, sånt gillar jag, då känns det ju som att man jobbar på RIKTIGT o allt!)

Sen blev det en akutsväng om apoteket, blanda ihop en Treo och ut i solen, nja, soldiset eller vad man nu ska säga, och en cigg innan shoppingen inför dotterns stora bak ikväll, om jag hoppas på smakprov av de underbara chokladmuffinsarna? Ja!! Köpte extra stora formar och dubbelt upp av blockchoklade så att jag skulle vara garanterad minst en muffins ivf ;-)

Sen var det bara att släpa sig hemåt igen, undrar om jag även ser ut som den där låååååååångarmade låghalta apan jag känner mig som när jag i ett helt annat tempo såsar fram på cykelbanan, men så kom den, dagens flört!

I en cementbil på E4-an ser jag ett hundhuvud sticka fram mot rutan, nån typisk Ume-hund kan man väl säga, jämthund eller nåt sånt, som stirrar och stirrar, lite häftigt för jag tittar tillbaka och hunden bara fortsätter att titta :-) Vi bibehöll ögon-kontakten ända tills lastbilen försvann på min högra sida, visst måste väl det få räknas som en flört om något?

(förresten, det var nog ÅRETS flört, eller i ärlighetens namn, de sista 4 årens flört, för inte är det många som har tittat nåt extra på den här lilla tanten inte hihi!)

Så då blev det ivf lite lättare att gå hem även om jag fortfarande var rädd att jag skulle trampa på mina egna händer under promenaden.... man är inte lika elastisk som förr om åren är väl slutsatsen, OCH att även om det är en doooooooog som stirrar ut en så är det alltid någon ;-)
1 Cornelia:

skriven

Haha, tack så jätttemycket :)

2 SANAZ:

skriven

Åh neeej stackarn :( Vad trist att inte kunna äta ost :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: