- Blondinbella petad!




Så..... det här är mer underbart än jag kunnat tänka ut själv...
eller förresten, undrar om jag inte sa det till dottern häromdagen,
kan det vara så att min tanke har gjort skillnad ?

Tänk er själva, stoooooooora Bloggdrottningen petad från tronen
av en blogg som heter Fattigbloggen!!!!!!

(nu är ju fortfarande Fattigbloggen bara ett experiment, jag struntar
högaktningsfullt i hur många gånger hon betonar det när hon i andra
andningen lägger ut sina utgifter och konstaterar att pengarna inte alls
räcker till.....nästa månad är ju ordningen tillbaka liksom....)

men för nu, nu är jag bara så nöjd med det lilla jag får.....
Sug på den du, Blondie!


 

1 Cilla:

skriven

kul att det händer lite på toppen också. kram

2 Lena:

skriven

Önskar dig en skön kväll!

Kram

3 *jeanette*:

skriven

jag ställer upp i "kampen" mot BlondinBellan... ha,ha ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: