- Bloggpaus

Tar härmed en paus från bloggen....... Känner mig nöjd för stunden
Lev o må!
1 Sanna:

skriven

Hoppas du får en fin kväll.

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)!

2 huvudbrydd:

skriven

Det är fler än jag som tydligen tappar inspirationen . På återseende snart. Jag tittar in lite nu och då.

3 Tina:

skriven

Vi är visst i samma svacka..jag har inte haft ork eller tid på ett tag heller...Hoppas att du mår bra !!! BMI.Det ENDA alla pratar om.har man viktproblem, så är det BARA BMI som räknas!INGET annat..lite knepigt..För en väldigt muskulös kille kan ha ett väldigt högt BMI..men då är han TJOCK enl deras parametrar..knäppt!

Jag återkommer också på bloggen..!

Stor o varm kram min vän! Tina

4 Tojjan:

skriven

Klart du ska pausa och förhoppningsvis hitta fart för att återkomma. Jag har oxå breakat när inspiration varit noll.



Tittade in för att kolla läget, men också för att berätta att jag faktiskt kom på mig själv att tänka på dig igår mellan 21-22. Grey´s på femman och ditt inlägg om programmet poppade upp i skallen. Intressant.



Må så gott, vi skrivs igen!

Kramar Tojjan

5 Lindis:

skriven

Komma sakna dina ord.. var rädd om dig! kram

6 gladulle:

skriven

Hoppas filmen var bra.

saknar dig:)

kram

7 Thalina:

skriven

Hoppas att du mår bra och att du inte är borta för länge för jag läser här varje dag.Ha det gott kram Thalina

8 virpi:

skriven

Hur lång är denna paus tänkt???

Kraam Virpi

9 Tojjan:

skriven

Tittar in, önskar trevlig helg. //Tojjan

10 Tojjan:

skriven

P.S tack för ditt raka och uppriktiga inlägg hos Tojjan. Jag tänker på dig, och skickar massor av energi... K R A M A R


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: