- Åsså nattens sista inlägg, får bli ett garv!

Inte direkt min största idol, lite för präktig har jag nog alltid tyckt, men banne mig, såhär vass var hon ju när hon åtta år gammal tävlade och blev intervjuad, så det får bli en GO Sanna, GO!



Visst var hon lite skarpare förut,
lite mer bett liksom ;-)

1 Lindis:

skriven

hahahahahahaha =)

2 Anna:

skriven

...och precis som vanligt dom sista dagarna, så har du gett mej morgonens första garv!!!

Tack för det!

..och det är inte Harry Potter, utan Stuart Little och jag är EVIGT trött på denna lilla mus... ;)

Kanske en man för "lilla bitchen" men jag klarar mej GÄRNA utan honom... (hihi)

Kram och vi hörs!

3 jane:

skriven

hehe det var asroligt ju,hur är läget denna söndag?????????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: