- Ännu en gång tipsar jag om Sandra!




Villken sockersöt bild jag hittade av Sandra, Jimmy och Wilmer (shit, nu tappade jag helt bort om det var så han hette...hmmm?), där ser man vilken djävul man kan hitta under den här gulliga ytan ;-) !

Skämt åsido, Sandras blogg är nåt i hästväg faktiskt, förutom att hon är så grammatiskt korrekt att man får ångestattack på ångestattack, men till mitt försvar kan jag ju berätta att hon faktiskt är utbildad lärare, jag är ju "bara" barnskötare... den är full i buller o bus, bilderna från hennes 30-års kalas är bara dem värda minst ett besök!

VIll ni bli underhållna, lära er en massa nytt om och av ännu en kändis, återigen ett fall av att jag fick kliva av mina egna höga hästar och stå o skämmas med mina egna fördomar, så in med er till  Sandra nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: