- Anna Odell, fängelse?

Vår kära Anna Odell, den numera ökända konstfackstudenten som fejkade en psykos meddelst ett självmordsförsök, skrev om det tidigare i bloggen, verkar enligt en artikel i Svd av ett i värsta fall fängelsestraff....

Fd Jämo, Claes Borgström är hennes tilldelade advokat, nå ja, då kan hon inte skylla på dåligt försvar ivf, OM åklagaren efter genomförda förundersökningar anser att  det finns skäl att väcka åtal....

Återigen retar jag mig vansinnig på hennes totala brist på självinsikt, hennes bemötande av risken att inte få sitt projekt godkänt av Konstfack är bara för sorgligt...

"Då får jag inte visa mitt verk på Konstfack. Men tids nog
hittar jag någon annan som är beredd att visa det, säger Anna Odell. "

Suck, är inte det samma sak som:
-Det skiter väl jag i?!?

1 carina:

skriven

hej kul att du titta in,, jag känner igen riket men jag vet inte om jag tittade på det,. och robinson tittade jag inte på så mkt när det gick, när det gäller lets dance så har jag haft morgan som favorit sen starten,:-) han e som du säger go o rolig.

laila har ju vart duktig sen start hon kan ju dansa med. det återstår att se,.

då var det tisdag då, börjar tidigt och slutar jobba tidigt,

så när jag kommer hem ska jag kika in lite mer på din blogg.

ha en fin dag

carina

2 Mia:

skriven

Du har en utmärkelse å hämta hos mig

3 virpi:

skriven

Jag säger bara Anna Odell.Grrrr......

Hennes rättfärdighet på varför hon gjorde som hon gjorde var svag.

Blir så lack på såna människor!

Kram Virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: