- Utmaning

(lite promenad på Nydala vintern -09)


Tre jobb jag haft:
Hotellstäderska, växeltelefonist, bartender

Tre platser jag har bott på:

Skärvsta i Sollefteå, Högland utanför Dorotea, Grisbacka, Umeå.

Tre saker jag gillar att se på tv:
Wipeout, Greys Anatomy, Så ska det låta

Tre favoriträtter:
Lax (grillad eller stekt!), Kycklingfilé, Max Skrovmål  (gillar inte att laga mat för stunden så fantasin tryter....)

Tre platser jag skulle vilja vara på just nu:
På fjället i strålande sol, i en egen bungalow klängandes efter sidan av berget/vulkanen på Santorini, på jobbet (haha, japp, abstinens har jag minst sagt!)

Men kom igen säg någon mer spännande plats:
Ok, ok...kan tänka mig att ta mig en semester nere i Västindien på en maffig segelbåt/yacht ett par veckor MED personal och allt!


Nu tänkte jag utmana några stycken,
vill veta lite mer om:

Lindis
Virpi
Thalina

Givetvis får den som vill också anta utmaningen, tänkte dock hålla mig till ett mindre antal här, lite stressad då jag ska iväg o lekjobba strax!

1 Lindis:

skriven

Tror jag gjort denna utmaning.. Kramen

2 virpi:

skriven

Återkommer med denna!!

Tror att jag gjort den......får kolla läget!!

Kramen tb!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: