- Varit ute på lokal

fast eftersom att det ju bara var på "låtsas"  så får man också
ta smällarna som de kommer.... i det här fallet två totalkrascher
m burken, knepigt för jag vet inte vad som strular till det hela...

nyfikna på min första dans kanske? det var alltså inte någon
dejt, ifall nån skulle bli stressad över det, utan nåt tips om
 var man kunde träffas senare under kvällen,
helst på ställen där man pratar svenska också för enkelhetens skull
!
men nu är det ju en gång så att folk är så jädra hjälpsamma och
 respektfulla så det mesta som knappras blir på engelska, så att
alla ska kunna förstå..... jobbigt men jag överlever ju

blir lite mer babbelutrymme för de andra istället då jag ju blir en
sån tänkande individ då allt går via engelskan alltså...

ivf var det den här gentlemannen som bjöd upp till riktigt styr-
dans, dock utan sin hund med ;-)



ja, flög ut med dunder o brak från sidan/spelet ivf vilket
får stå för signaturmelodin för mig
Second Life slipper ivf en tanta i natt

Ha det bra och håll tummarna för
att tandajäveln har lugnat ned si
i morgon nu bara.....

Natti!
1 Lindis:

skriven

Ja, jag håller tummarna här, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: