- Van the Man-humör just nu!

Dagen har varit perfekt, trots urkasst fiske, jag kan verkligen INTE få napp längre, och smärre värmeslag nu och då, termometern visade på dryga 25 grader när vi kom hem till svärbot's hus nu efter 8 på kvällen, och tack vare smarrig grillafton hemma hos svägerskan högst upp i byn med strålande utsikt mot Gitsfjället!

Jag mår helt enkelt hur bra som helst, till skillnad från lilla dottern hemma i stan som ligger o tampas med feber och halsont... både hon och kärleken har blivit sjuka igen, de har en jädra otur minst sagt, men själv mår jag allra som bäst!

Och då, se, höll på att tappa bort det helt, jag och mina röda trådar i texterna...hmmm, passar väl Van Morrison hur bra som helst? Här kommer en goding i repris, Van Morrison m band live i London 1973, Brown eyed girl!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: