- Vad kostar barnen?




Vaknar precis upp ur en mardröm med ett ryck, synd att jag har så dålig koll på vad jag egentligen drömmer om men något väldigt obehagligt och hemskt är det ivf, OCH dottern är med på nåt hörn. Så långt kommer jag ihåg, ok, jag kommer ihåg precis när jag vaknar också, vrålar ilsket, väldigt, till dottern att hon ska komma hit.... det gör hon inte.. Sen är det blankt!

Så ni får ta det här med en nypa salt, håller bara på att vakna, bara för att man varit uppe o gått och rört på sig innebär det ju långt ifrån att hjärnan hunnit börja fundera...

Skräckuppgifterna från dagens VK finns antagligen överallt, inte undra på att det känns bökigt att gå runt vissa månader, ungarna kostar go vänner, de kostar massor! (klicka antingen på länken eller bilden så kommer ni till artikeln)


Förresten, på lördag den 27 är det dags för Wheels igen här i Umeå
Finns inget härligare en varm, ljus sommarkväll än att kolla in alla
bilarna nere på stan så boka in den kvällen vet jag!

Artikel i Vk angående fjolårets Wheels

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: