- Trenden för stunden!

OM man vore kompis med Kenza skulle man nog kunna få sig en resa tror jag, inte nog med att hon ska ta med sina kompisar till Kreta, samma ställe igen...hmmm, hon hinner vara hemma drygt 2 veckor mellan resorna, och nu läste jag att hennes mamma och lillebror skulle få åka iväg också....

Jo, även om det är varmt och härligt här hemma just nu så hade det ju inte varit helt fel med en sån släkting/kompis/unge... Fast jag nöjer mig med att mina nära o kära är förbannat bra precis som de är, trots den lite mer mänskliga ekonomin som vi vanliga medborgare dras med!

Tjing (för att härma en bloggbekants slutord!)
1 Lindis:

skriven

Gratis resor är inte helt fel ;) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: