- Såhär blir kvällen,Morden i Midsomer, japp!



Givetvis ska jag bänka, eeeh, lägga mig eftersom att jag ju har en viss apparat i
sovrummet numer, och stirra mig salig på dagens avsnitt av Morden i Midsomer!
(börjar klockan 21 precis som det ska vara!)

Blev lite besviken förra gången måste jag ju erkänna men tänkte såhär, om jag
garanterar en succéstund framför tvn genom lite smask till, då kan väl inget bli fel?

Så det blir jag, kriminalkommissarien Tom Barnaby, kriminalassistenten Ben Jones
och lite sånt här gott.....


 



Om nu min mage står ut med det..... och där har vi ett stort om....
Även om jag ser att båda två, visste ni det förresten, ni andra laktoskänsliga,
att Frödinges Kladd faktiskt är helt laktosfritt också? :-)

Nå ja, har nog haft min magsväng för kvällen hoppas jag även om jag själv
har väldigt svårt att förstå var i hela världen det ryms laktos i en grönsallad
med tonfisk....*suck*
Kategori: TV
1 gladulle:

skriven

hejsan!

Måste tyvärr meddela att bilen var för full packad och Robin var för lång för att få in i takboxen så jag var tvungen att lämna kvar honom i Svenljunga.



Men vi är hemma nu och jag röjer för fulla muggar.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: