- Privatdeckare?



Nu vet jag vad jag vill bli när jag blir stor!
Jag ska bli privatdeckare!

Men först, först ska jag sansa mig, sådär
riktigt otroligt ordentligt mycket och sen ska
jag sätta mig och spela arslet av mig ett tag,
vill jag fortfarande bli deckare då,
ja då återkommer jag ;-)

Så adios för idag från en litentanta med totalt hjärnsläpp

(men till mitt försvar måste jag bara säga att jag är
grym på att rota fram saker om folk, älskar att ta
reda på allt, allt allt och gärna lite till....
visst finns det en liten logik bakom min tanke ändå?)
1 Lindis:

skriven

Det skulle du passa bra som men vad händer med lastbilchaffis då? Ska du extraknäcka som det?? Hihi kram

2 virpi:

skriven

Mmmm...kanske dax att sadla om då....?

kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: