- Ok, att försöka under tidspress är inte min grej..

De här tre dagarna skulle avnjutas med



men av det blev det bara pannkaka.....
inte en fisk så långt ögat kan nå....

(förutom särbots två harrar, två aborrar och ena id.... men de räknas inte
och är därmed inte förevigade på bild, det är liksom illa nog som det är...)





Ploppen blommade däremot, lite sommar är det allt
därborta också måste jag erkänna!




Vallmon, kanske den från Sibirien?, växer fritt o hemma hos särbot finns ett
antal gula även i rabatterna, nu är de dock på väg att blomma ut...




Här blev jag dock glatt överraskad, inte visste jag
att lingonblomman var så fin!




O där har ni mitt midsommarbad,
i uppkavlade millis-brallor,
virvlande hastigheter av ett par knop kanske
doppade jag fötterna i å-vattnet.....

Fötterna frös nästan till is i det 10-12
gradiga vattnet och jag kommer INTE
att ta något dopp när jag kommer tillbaka!


Nu ska jag surfa skallen av mig, nätabstinens
jag??????

Ha det bäst gott folk!
1 Lindis:

skriven

Härliga bilder! Sköt om dig och hade så bra! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: