1 ems:

skriven

Hej! gud vad kul att du kommentera :).



Jag hade en tvåa först o den var större o man fick lite ont magen varje gång man skulle städa.. men

nu bor jag i en etta på 36 kvm. Det är lättare o hålla rent. O jag tycker jag e bortskämd som har en vattenblandare, hehe.

2 Eva-camilla:

skriven

Du e ju bara för rolig..hahaha..tur att du kan skoja om det iallafall..laktosrace..hahaha



Varför är det för sent att uppfylla din dröm om att bli tradarchaffis?? DEt kan ligga något i det du skriver..om att man blir en helmysig partner..kanske för att man får lite mer tid för sig själv? inte det här vanliga sju till fyra..vad ska vi äta till middag..

Kramar

3 Lindis:

skriven

SV: Aha nu är jag med, jo jag hade funderingar på det men nä jag vet inte riktigt vad jag skulle vilja välja ut och ha på min vägg hihihi. kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: