- Nyfiken på Amsterdam?

Hittade av en blogg,  Mitt liv i Amsterdam, som en tjej som heter Natasha driver.
"En blogg om mitt liv i Amsterdam med shoppingtips, information om events,
 utställningar, klubbar, fakta om stan och annat roligt som händer här"

Här finns en massa godbitar att hugga in på, bla det här inlägget som handlar
om en fotoutställning om barn med Downs syndrom

Fullt av härliga bilder är det också, inte alls bara shopping och sånt som en
litentanta mer än gärna hoppar över utan man får se mer av själva staden, nu
har jag börjat känna ett sug efter att kanske ta mig en tripp dit någongång. Det
ligger ju på sådär "lagomt" avstånd för en ringrostig resenär som mig ;-)

(ja visst ja, hur jag hittade till Natasha?
givetvis genom Bloggtipsarna!)
1 Lindis:

skriven

Ja, Amsterdam hade jag gärna velat besöka, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: