- Multitasking

På morgnarna har jag alltid så bråttom, vaknar sent, massa som ska göras och gärna hinna om nätet innan låssasjobbet kallar, det går väl sisådär kan man säga... Tänderna samtidigt som man skriver, jo, om man inte var en sån som måste få använda bägge händerna, hmm, smink, joo, men gurkskivor på de svullna pollen-ögonen är viktigt också....och borsta tänderna, och in på bloggen... Sminket måste på, men jag ska ju skriva, gurka mig, borsta tänderna och just det, en morgoncigg också...

Så fortsätter det och nu måste jag iväg, undrar hur ni andra "vanliga" gör det när ni kliver upp? Jag har alltid för lite tid på mig, kan ju bero på att jag somnar alldeles för sent och måste ligga till 10 för att åtminstone ska få mina 4-6 timmars sömn... Voi, voi, snacka om ilands-problem va?

Ha en trevliger fredag nu!
1 Lindis:

skriven

Jag sov in i de sista och fick kissa och borsta tänderna samtidigt, dra en borste genom håret, smink?? Inte fan hann jag sminka mig och så blaska av sig på med kläder och rusa till jobbet. Hehe kram

2 Thalina:

skriven

Jag måste alltid ha i mig minst 3 koppar kaffe innan jag kan prata på morgonen,tur att jag är särbo så jag får vara ifred då.Ha en fin fredag kram thalina

3 Eva-camilla:

skriven

Klockan ringer vid halv sju..då sniglar jag mig ut i köket och startar kaffebryggaren..sen tar jag en morgoncigg & en kopp kaffe...sen sitter jag där på min rökpall vid köksfläkten i säkert en halvtimme..haha..fattar inte själv vad jag gör en halvtimme!? Efter det har jag ca en halvtimme på mig att hinna med toabesök..sminkning..rasta hunden..ja herregud! Men ett måste på morgonen är kaffet och ciggen...får jag inte det..får alla i min närhet skylla sig själv. hehe

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: