- Men vad i hel......




Glad i hågen, nysminkad och klar, bara tandborstningen kvar så in i truten med borsten, o PANG bara......... Måste kräkas, bara NU, skakar i benen, dånar i öronen, kittlas sådär som att nåt, nåt ska uppför halsen alltså o det NU!!!

Ni får gärna hålla tummarna tillsammans med mig för jag är det fjantigaste som går i ett par skor när det handlar om magsjuka alltså... Orkar inte med att må illa, vill inte, kan inte.......suck

O samtidigt ska jag försöka komma fram och sjukanmäla mig, för ända in i......



"- Välkommen till Coop Forum!
- Vill du komma till frukt och grönt    tryck  1
- Vill du komma till byggavdelningen tryck  2
- Vill du komma till sko o fritid (?!)  tryck   3
- Övriga frågor tryck 4"

åsså om igen

" - Välkommen till Coop Forum.............."

Tyvärr.....

Blev ingen sjukanmälan just nu, telefonsvararen verkar fastnat i nån illasinnad loop-historia, jag kommer mig inte längre och just nu, just nu har jag såååååå lite lust att sitta och trycka siffror på min telefon, jag ska i säng, med iskall blöt handduk.....
1 gladulle:

skriven

oj då låter inte kul:(

Hoppas du kryar på dig.

KRAM

2 Eva-camilla:

skriven

Men åh..jag hatar också magsjuka! är heller förkyld i en vecka än magsjuk en timme! Usch och tvi!

Hoppas den lilla tantan kryar på sig..

Kramar

3 Lindis:

skriven

Stackare... jag är ju van att spy så mig berör det inte alls, har jag druckit för mycket alkohol, stoppar jag fingrarna i halsen, har jag stark oro eller ångest, stoppar jag fingrarna i halsen och har jag druckit för mycket kaffe stoppar jag fingrarna i halsen. Tar jag citadon på tom mage, stoppar jag fingrarna i halsen. ja du förstår.. Listan kan göras lång.. Jag är van att spy helt enkelt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: