- Krångel o magknip





Alltså.....
Såhär ser jag ut just nu....fast tvärtom kan man säga
mina glasögon förminskar ju ögonen snarare än gör
dem större.... Men styrkan i glasen, och modellen, kan
nog vara ungefär densamma!

En litentanta är trött i skallen just nu, tog ju av mig mina
linser när vi kommit hem, trötta ögon efter hur mycket
strålande solsken och glitter i lilla, lilla forsen som helst
så då var det dags för vilopaus för mina ögon.


Tydligen finns där nån sorts klassisk betingningsgreja
för direkt blev jag trött? Jag, jag som aldrig är trött nästan..
(tål att funderas på, kanske funkar nästan lika bra som
mina sömnisar?) Sen har jag tillbringat min kväll där jag
ju misstänkte att jag skulle hamna.... i omgångar, altså
inget nytt under solen...

Man blir lite mör då också... Men särbot, han har legat och
tittat på Buster Keaton på tv, kom pigg och nyter tillbaka till
sitt kontor där jag bokat ena datorn, och vill fiska?! Igen...
Jag är ju trött...o mår illa.... o är slut på.... Var en varm och
lång dag idag känner jag och nu är jag liksom färdig, eller
nåt.....

Får se hur jag löser det här, kanske kan jag bussa ihop
syskonparet så kan de två åka och fiska lite tillsammans?
Låter väl som en god idé?

Ok, the toilet is calling.....
1 Angelica - fyrbarnsmamman:

skriven

ja solen kan då göra mig så extremt trött så att man nästan slocknar före barnen. Vilket inte alls skulle vara en så bra ide :)



Ja det är otroligt hur ämnesomsättningen kan vara olika för oss. Gubben min har även han alltid försökt gå upp i vikt men har väldigt svårt för det även om en liten, liten kula kan skådas nu ibland :)

2 Nettan:

skriven

Svar: Hej,Tack för den fina kommentaren, gillar alla fina kommentarer det värmer i hjärtat och att veta att andra också förlorar nära personer till sig är hemskt men ändå känns det bra att jag inte är själv om att må så här dåligt över att ha förlorat en. Tack så mycket, ja det kommer bra stunder som tur är trots den hemska sorgen, jag önskar dig också en fin sommar.

(Det gör absolut ingenting, alla är vi olika på saker och ting, och du har ju en andledning till att.

Det ska jag göra, detsamma.

Kramar Nettan!

3 Nettan:

skriven

Svar: Tack, kan förstå det jag stor gråter själv när jag skriver inläggen.

Det blir bättre men jag glömmer aldrig.

Kramar Nettan!

4 tina:

skriven

Hej!



Kul att du kikade in och tack så mycket för din värdefulla kommentar! :) Skönt att veta att man inte är ensam, även fast det inte är kul med våra "små" besvär. Jag har provat båda glassmärkena och har inte riktigt fastnat för dem, men tycker att de är helt ok när det är jordgubbssmak ;) Äter bara Valios grejer om jag inte äter ute och de är riktigt bra ju :)



Skriv/maila gärna igen och dela med dig av fler tips om du vill! "Önskar" nästan att jag också kunde gå ner, min "sjukdom" brukar leda till det också men inte för min del (tyvärr) :P

Ta hand om dig och magen!

Kram T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: