- Jag ska äta hela världen lilla mamma...



Efter att ha tillbringat hela, halva hösten på muggen är det ju för underbart att äta igen känner jag :-) Inser dock redan att jag måste tänka om då det ganska fort ändras på ens storlek numer, det som runnit av byltas på i en skrämmande hastighet! Idag började jag dagen med en smaskig jordgubbefrukost, eller jojuppe som jag själv säger!

Bär är ju inte fel, inte alls, men när de får sällskap av sirap (?!) och en massa tjockgrädde kan man ju börja fundera lite, eller hur? Egentligen skulle det ha varit den där svindyra lönnsirapen men sånt är jag för snål för att köpa så jag hittade en halvtom sirapsflaska i särbots skafferi, kramade man ur den kom det några strängar sirap som man liksom spritslar jojuppen med...o sen på med tjockgrädden, så smaskigt så man kan dö! (innan det tog jag inte bara en cigg m te, det blev visst en mazarin med cigg med te..haha!)

Solen skiner ivf, idag får fiskarna akta sig också för nu är det ny glöd i kärringen, men vi väntar tills kvällningen då det ju verkade hugga mycket bättre!

(ja bilden ja, ett mycket mer användbart alternativ till den så uttjatade spikmattan, eller hur? på muggen sitter vi ju ändå en viss tid var dag och kan man förena nytta med nöje så enkelt är jag med!
)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: