- Jag kommer ivf att sakna Alex, så det så!

(bild lånad från glife)


Är kanske ingen större chock att 1000 apor läggs ned, sajten är kanske inte världens bästa men ändå, jag tycker om Alex, Calle är en kul en som ibland får till riktiga höjdare och Mackan, sista tillskottet som var en vinnare redan innan jag läst hans blogg eftersom att jag ju älskar Erik o Mackan.

Hoppas att de kommer tillbaka, i nån form, kanske bara som bloggare eller med något annat stort, men ja, inte är det konstigt att stora, dyra projekt också drabbas av de dåliga tiderna, konstigt vore väl annars....

Hatten av för er alla, ni har ivf roat mig många gånger under det här året och lev och må, mer kärlek till liten Calle och mer bäbis till storebrorsan!
1 Lindis:

skriven

SV: Tack vännen, ja du har följt mig länge nu, flera år så du vet ju det mesta om mig. Det känns bra att du känner mig och förstår så mycket som du gör. Kanske jag har mer insikt nu, kanske har det äntligen gått in allt som margit har predikat om hihi men nu gäller det svåra att ta klivet också. Jag ska försöka utmana mig själv varje dag med något. Eller åtminstonde varje veckodag så kan jag ha lite lugn och ro och helg på helgen. Hon säger att mina rädslor stora som små kommer försvinna om jag börjar med att vinna över dem små.. Så nu måste jag jobba för det också. Okej är inte övertygad om att hon har rätt men försöka kan man ju alltid och kanske jag vinner något på köpet också. Kram

2 Lindis:

skriven

SV: ja, du gör det jävligt bra och jag får tänka om, försöka iallafall.. Det är nog bra att ha ett ställe att gå till där man bara är Linda eller Efwa. Undrar när jag kommer igång med mitt låtsasjobb. Kramis

3 Thalina:

skriven

Jag önskar dig en riktigt trevlig Midsommar.I morgon drar vi ut på landet igen.Kram Thalina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: