- Ja jädrar vilken unge man har!!



Nu får hon svart på vitt, det jag alltid vetat om och det hon själv förtjänar
att få veta, inuti den här skönheten huserar många hjärnceller, mycket
att vara stolt över och kanske, kanske kan det här underbara hjälpa till
att radera bort lite av den skit som vissa av lärarna på förra skolan fått
för sig?!

Grattis till alla fina betyg lillrompan min, sehär,
det här är bara början på resten av ett alldeles
underbart liv där bara fantasin kan sätta dina
gränser!

Löööööööööööööööööööööööööööööööv. som en
viss dotra införde i vårt vardagliga språk för bara några
år sedan ;-). löööv utav bara ...... (åsså ska morsa inte ta
i med alla sina fula förstärkningsord då...hmmm
) löööööv
så ini...... så JÄTTE, JÄTTEMYCKET!
1 mormor:

skriven

Jag tycker lika mycket om dej My som din mamma tror jag, du är världens bästa tjej det har jag alltid tyckt.



Kram



2 Lindis:

skriven

Du har en vacker dotter!!! Kram

3 Myh:

skriven

Lööövar dig mest mamma :) blir rörd! <3

4 Myh:

skriven

Hahahahaah, förresten! Kolla in i garderoben ;) ser du va fint välstädad den är? haha! Och kortet är taget på examen, typ två dagar innan flytten? Haha, ojojoj! Lööv igen

5 virpi:

skriven

Grattis till Myyyy!!!

Och dig! För äpplet faller inte långt ifrån trädet.:)

Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: